Znów nieco wybiegnę w przyszłość, ale to jak zawsze dla Waszego spokoju 🙂
Dziś informacja dla wszystkich tych, którzy niebawem planują remont swojego domu czy mieszkania. Zazwyczaj takie prace odbywają się w miesiącach wiosenno-letnich, bo łatwiej wywietrzyć mieszkanie, farby szybciej schną i dnień jest dłuższy, więc wygodniej prowadzić prace.
Dodatkowo za oknem częściej widzimy słońce, a to ono daje nam zastrzyk energii do zmian. Zatem remontujcie i urządzajcie 🙂
Jeśli planujecie prace związane z kuciem ścian, wymianą glazury/terakoty, malowaniem, cyklinowaniem podłóg itd., nieoceniony może okazać się Hotel dla rzeczy. Miejsce, w którym Wasze rzeczy bezpieczne poczekają na zakończenie prac. Polecam to rozwiązanie zwłaszcza do przechowywania mebli tapicerowanych, delikatnych, wartościowych, nie tylko ze względu na cenę, ale i wartość sentymentalną. Wasz dobytek bezpieczne przeczeka cały kurz i bałagan remontowy, ominie Was więc dodatkowo czyszczenie tapicerki czy doprowadzanie antyków do pierwotnego stanu.
Pomieszczenia dostępne w Hotelu dla rzeczy Less Mess Storage są suche, wentylowane i bezpieczne. Z indywidualnego MINI-MAGAZYNU możecie korzystać kiedy Wam wygodnie (dostęp 24 h / 7 dni w tygodniu), a elastyczne okresy najmu to brak długoterminowych zobowiązań. Nie bójcie się kosztów wynajmu. Ceny są przystępne, z roku na rok coraz więcej osób prywatnych i firm remontowych korzysta z tego wygodnego rozwiązania.
Zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami, którzy doradzą w wyborze odpowiedniej wielkości pomieszczenia i wycenią koszt wynajmu.
I tu uwaga, zaufaj nam, my naprawdę znamy się na tym! Jeśli nie wiesz jakie pomieszczenie będzie Wam potrzebne – dzwoń! Pomożemy, doradzimy, wycenimy i odpowiemy na każde pytanie 🙂 Zachęcamy do kontaktu już dziś, nie tylko dlatego, żeby zaplanować swój remontowy budżet, ale również po to, żeby „zaklepać” miejsce dla Waszych rzeczy.
Pozostaje tylko zrelaksować się i planować jak odświeżycie Wasz dom 🙂